wtorek, 14 maja 2013

Jesteście na 6obcy.pl ja nieraz jestem jak mam czas. Jak chcecie mnie znaleźć to pytajcie czy to Hazzowa z Pomorskiego. Ta strona to prawie same napalone zboki które ciągle chcą gadać tylko o jednym pewnie każdy się już domyśla o co mi chodzi. Jak się już znajdzie jakiś bardziej ludzki to bum i znowu jakiś dziwak ze mną jakiś gościu o rolnictwie chciał kontęplować. Jakiś koleś mi się tam oświadczał a ta rozmowa wyglądała tak:
Ty: KEVIN!
Obcy: dupa horana !
Ty: Horanki xD
Obcy: a tak wgl to jestem gwałcicielem xd
Ty: super a ja mordercą
Obcy: lubie mięso !
Ty: to sie z nim ożeń
Obcy: ale ono mnie nie chce ;c
Ty: oświadcz mu sie
Obcy: oświadczylam ;c
Ty: kup mu przyprawy
Ty: dużo przypraw xD
Ty: i włóż do piekarnika
Ty: będzi ślub xD
Obcy: ale on spi***olil ;c
Ty: zostaniesz sam do końca :ccc
Obcy: ale ja nie chce ;c
Ty: to sie ożeń z piekarnikiem
Obcy: dobry pomysl !
Ty: ja to mam łeb xD
Obcy: a ozenisz sie ze mna ty ?
Ty: zależy kto ty?
Obcy: chlopak ;c
Ty: a ile lat?
Obcy: 17 ;c
Ty: aham.
Obcy: a ty ?
Ty: 13
Obcy: O ku**A !

I to jest właśnie inteligęcja ludzi z obcego ich IQ sięga -100. A jak ktoś ma te IQ poniżej -100 i nie jest na 6obcy.pl to ptrzepraszam. AMEN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz