czwartek, 16 maja 2013

"Wywiad z bobrem"

Skończyłam pisać wiersz na konkurs! Miał być jakiś wywiad ze zwierzęciem. I o to mój wiersze.
"Wywiad z bobrem"
-Mój panie bobrze, pragne wywiadu.
-Tak, tak oczywiście ale tylko o wcześniej porze.
-Co pan porabia na dworze?
-Poszukuje robaków w kalafiorze.
-Często wyjeżdża pan nad morze?
-Tylko gdy, przewiduje zorze.
-Orze pan jakieś zborze?
-Przenice tylko worze i ją naworze.
-Dobrze, a bóduję pan tamy?
-Oczywiście, i robię im piękne bramy, przy tym ogonem cykamy.
-Jak tam się miewają pana zęby?
-Ostrze je o te dwa dęby.
-Czy to pomaga?
-Oczywiście, zęby szczotkuje mi Aga.
-Cóż za rozwaga!
-Tak i pyszna ta Saga.
-Pan ma znakzodiaku waga?
-Tak, już idę, bo pogoda sie wzmaga.
-Słuszna uwaga. Dziękuje za wywiad mojemu bohaterowi, bobru Beniaminowi.

Tak wiem, tak wiem nic się kupy nie trzyma xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz