wtorek, 14 maja 2013

NERW^^

Kumpela mnie denerwuje powiedziałam jej, że taki jeden chłopak jest ładny i teraz mi na profil coś dodała. Zresztą zami zobaczcie.
Ona mi to dodała:
fajną będziesz miała teściową w przyszłości ;-) hehe :-P 
Teraz komentarze.
Ja: hahahahahahah. pozdro. z podłogi
Ona: nom ale mężulka to se wybralaś wspanialego jak dla cb hehe
Ja: haha. no wiem wiem xD
Ona: nom może w przysłości zostanie piłkarzem xD hehe
Ja: wątpie twój BŁASZCZYKOWSKI^^ już prędzej
Ona: ha ha ha bardzo śmieszne wiesz 
Ja:  nom rozwala system
Ona: :P
Ja: A ty wiesz że ja wiem?
Ona: co ty wiesz? xD
Ja: nom ja wiem to co ty wiesz ale ty nie wiesz że ja to wiem xD
Ona: O_o dobrze sie czujesz? 
Ja:  nie wiem ale ty to wiesz ale ja nie
Ona: aha ok dziwna jestes 
Ja: nom wiem nom wiem ale wiesz co ja wiem?
Ona: nie nwm co ty wiesz
Ja:  no właśnie a ja to wiem więc sie strzesz
Teraz dalej ją tak sobie słodko wkręcam czy coś wie bo ja wiem to co ona wie ale ona nie wie że ja to wiem xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz