wtorek, 14 maja 2013

Twitter

Macie TT? Jak tak to możecie mnie zaopserwować

@Milejdi_Offical

Zawsze daje Follow back. Mam taką regółke Follow me = Follow back. Fajnie by było gdyby na przykład Liam Payne albo Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik mnie Follow chociaz jeden. Ostatnio gdy Liam dawał Follow to było w nocy i spałam. Oprócz tego często się udzielam w wielu akcjach na TT takich jak np.:
i inne. Co nowsza akcja hasło bardzoej zwariowane to z bigosem powala. Ooo...! Mam już 506 Follow! JARAM SIE!!! Dobra no nie będę taka wy też możecie się tym jarać xD Ja musze na dzisiaj spadać bo muszę jeszcze spakowac plecak, umyć głowe, zjeść kolacje, umyć sie i jakiś film obejrzeć no właśnie leci "Goście, goście 2" więc narazeczka :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz