wtorek, 14 maja 2013

O to ja.

To najpierw może chciecie mój opis? To najperw wygląd zewnętrzny. Mam długie ciemno brązowe włosy. Duże prawie czarne oczy. Troche piegów na twarzy ale są niestety nie widoczne. Mam 160cm wzrostu, mam 13 lat. Jestem dziwakiem, zawsze robie beke, mam pojebane we łbie, ludzie się mnie boją, za dużo gadam i teraz to w co po tych cechach pewnie nie uwierzycie JESTEM KUJONEM!!! xD ale serio. To teraz to podsumuje jestem brzydalem, moje zachowanie przechodzi samo siebie. A wiecie, że kiedyś jak był u mnie ksiąc na kolędzię to go zagadałam.
A teraz wydam wam moją tajną tajemnice bo ja.... bardzo i to bardzo lubie dżem!!! Słucham między innymi One Direction tak jestem Directionerką Room94, Nirvany i Paktofoniki. Tak wiem każdy mi mówi że dziwne połączenie. To teraz moje talęty podobno ładnie rysuje tak sądzi babka od plastyki i ludzie z klasy ale ja w to nie wierze. Śpiewać nie umiem i każdy mi to przyzna ale robie to częściej niż ci co umieją. To teraz powiem wam czego się boje. Ja mam dziwne fobie. Boje się UFO i kórczaczków wielkoanocnych one to potrafią człowieka przestraszyć. No więc o to cała popaprana, roztrzepana i ciągle roześmiana JA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz