środa, 15 maja 2013

Nożna ♥

Lubicie grać w piłkę nożną? Ja kocham. Zazwyczaj to stoje na bramce i to najbardziej lubię. Dzisiaj graliśmy na w-f'ie. I wszyscy co byli to na mnie włazili. A CO JA JESTEM NIE WIDZIALNA?! Mniejsza z tym to było fajnie. Dzisiaj byłam na ataku. I ja grając samym faktem, że gram to robie furore dzisiaj to podczas gry rozwaliłam sobie górna warge aż leciała mi krew i spuchła cała. Jak leciała piłka to kilka razy w tym samym momencie kopnełam razem z kolegą i z tego powodu mam kilka siniaków na kolanie. Mam obite ramie. I jak biegłam by zabrać koledze piłkę to się zachaczyliśmy że on na mnie spadł i w-f'ista się śmiał i mówił "Nie tak się podrywa dziewczyne". Ale prawie strzeliłam bramke ogólnie było fajnie chociaż dalej boli mnie warga i jest jeszcze odrobine spuchnięta. Ale nic i właśnie dlatego kocham grać w nożną bo zawsze dużo się dzieje. Kogo najberdziej lubicie z reprezętacji Polski? Ja osobiście to szczęsnego. Jak ktos by się mnie pytał co wolę Real Madryt czy FC Barcelone to wole Barcelone. Chciaż lubię jeszcze Liverpool FC i Menchester United.
A to ja i moja brzydota xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz